Produkten har blivit tillagd i varukorgen

 SVERIGES LÄGSTA PRISER       HÖG KVALITET       HANDLA IDAG, BETALA SENARE       SNABB LEVERANS (1-2 DAGAR)       FRIA RETURER       30 DAGARS NÖJD KUND-GARANTI       OBEGRÄNSAT ÖPPET KÖP

FRÅGOR & SVAR

GENERELLT OM HÅRET


Varifrån kommer Delightfuls löshår?

Vi har valt att sälja indiskt hår eftersom det är väldigt likt europeiskt hår. Indiska kvinnor är kända för att ha fint och starkt hår, därför passar indiskt remy hår utmärkt vid tillverkning av löshår. Tillgången på hår från Indien är stort då det är vanligt att indier säljer eller skänker bort sitt hår.


Vad är skillnaden på ert hår som är double drawn och det som inte är det?

Håret som inte är double drawn kallas single drawn. Single drawn hår är klippt vid roten och precis som ditt egna hår tjockare upptill och tunnare vid topparna. Double drawn löshår är klippt både vid roten och vid topparna, vilket gör att alla hårstrån i princip är lika långa. Alla löshår vi säljer finns i singel drawn, vi har även tejphår och nail hair i double drawn. Läs mer om double drawn här: DOUBLE DRAWN


Vilken metod passar mig?

Vi har en utförlig guide om varje metod som du hittar här: GUIDE - HÅRFÖRLÄNGNING.


Vilken färg ska jag välja?

Färgerna på hemsidan kan se olika ut på olika skärmar (t.ex. mobil och dator). Det finns färgprover att låna hem så att du kan jämföra med ditt eget hår. När du skickar tillbaka den till oss stryker vi alla avgifter och hemlånet blir då kostnadsfritt.

Vår kundtjänst hjälper dig gärna att hitta rätt färg. Ta ett kort i ett ljus där du tycker att färgen stämmer överens med verkligheten och mejla det till oss så ska vi hjälpa dig. Vår mejladress är [email protected].


Hur många förpackningar behöver jag?

Vi har skrivit ut hur många förpackningar som behövs av varje produkt på respektive produktsida. Om du har väldigt kort hår eller önskar ett väldigt tjockt hår väljer du den högre siffran.


Vilken längd ska jag välja?

Vilken längd som passar dig är helt en smaksak men tänk på att ju längre håret är desto tunnare blir varje slinga. Om du undrar hur långa de olika längderna är har vi ett exempel om du klickar här.


Hur sätter jag i/tar ut håret?

Vi har gjort en guide för just detta som du hittar här: FASTSÄTTNING & BORTTAGNING.


SKÖTSEL AV HÅRET


Hur sköter jag mitt löshår på bästa sätt?

Löshår kräver mer noggrann skötsel än ditt vanliga hår. Till ditt riktiga hår producerar kroppen keratin som är ett ämne som stärker ditt hår och ger håret den fukt som det behöver. Hårförlängningar får inte keratin via naturlig väg och därför behöver detta tillsättas för att håret ska få glans och inte bli torrt och tovigt. Använd återfuktande produkter och gör en hårinpackning med jämna mellanrum. Under fliken SKÖTSEL kan du läsa mer om hur du tar hand om ditt löshår på bästa sätt.


Vad kan jag tvätta håret med?

Använd schampo utan alkohol och parfym. Återfuktande produkter hjälper håret att behålla sin fukt och glans. För att få tillgång till vår 30 dagars nöjd-kundgaranti behöver du använda vårt eget schampo som du hittar här.


Kan jag styla håret?

Eftersom vårt löshår är äkta hår går det bra att försiktigt locka eller platta håret i max 180 grader. Det är viktigt att du alltid använder värmeskydd och håller tången en bit ifrån fästena eftersom det är risk att de smälter annars.


Kan jag färga eller bleka håret?

Vi rekommenderar inte att färga eller bleka håret då håret redan är färgat. Normalt går det bra att färga det igen, men resultatet kan variera. Färgning av löshåret sker på egen risk och vid reklamation av färgat hår uteblir därför ersättning.


LEVERANS, RETUR OCH BETALNING


Hur lång är leveranstiden?

Beställningar gjorda vardagar innan kl 16.00 skickas samma dag. Ofta kommer paketet redan dagen efter men postens leveranstid är 1-2 dagar. Paketet levereras som regel till din brevlåda. Vi skickar inte ut bekräftelse att paketet är skickat och inte heller något spårningsnummer. Om du vill kunna spåra ditt paket så ladda hem Postnords app så kommer det upp automatiskt.


Kan jag ångra min beställning?

Kontakta oss innan kl 15.00 den dag du beställt eller fortast möjligt om beställningen är gjord under helgen (senast nästkommande måndag innan kl 15.00), annars hinner vi skicka iväg paketet. Skicka ett mejl till oss så ska vi göra vårt bästa för att hinna avbryta din beställning. Vi skickar en bekräftelse via mejl på att din order tagits bort. Vi avbryter även betalningen i Klarna, men det kan ta någon bankdag innan Klarna uppdaterar detta.

Vi har tyvärr inte möjlighet att ändra i en beställning, så har du beställt fel kan vi ta bort din beställning och du får möjligheten att göra en ny.


Jag har inte fått någon avi/sms för att hämta ut mitt paket?

Vanligvis levereras paketet till din brevlåda men om det är för stort kan det lämnas till ett ombud. Om du laddar hem Postnords app kommer paketet automatiskt in där och du kan se var paketet kan hämtas ut. Om du ändå önskar kollinumret går det bra att mejla oss så hjälper vi dig med det.


Kan ni ändra min adress i efterhand?

Om du skickar ett mejl till oss kan vi prova ändra adressen. Om Klarna godkänner det får du ett mejl av oss att det är ändrat, annars tar vi bort beställningen. Du kan alltid ange olika faktura- och leveransadresser i kassan.


Hur returnerar, byter jag eller reklamerar en produkt?

Här hittar du information om BYTESRÄTT OCH ÅNGERRÄTT. Vill du reklamera produkten hittar du information om det här: REKLAMATION.


Hur lång tid tar det innan jag får pengarna tillbaka efter en retur?

Om du använder vår bifogade returetikett går returneringen snabbt. Vi hanterar returen samma dag vi mottar den, vilket brukar vara 1-3 dagar efter den skickats. Vi återbetalar dig via Klarna vilket brukar ta 1-3 bankdagar efter vi meddelat dem om returen.


Jag har tappat bort min faktura, vad gör jag?

Du får din faktura till den mejladress du uppgav, men du kan alltid se dina fakturor på Klarnas hemsida och i deras app. Alla fakturor sköts av Klarna så kontakta gärna deras kundservice om du har några funderingar:

Kundtjänst: https://www.klarna.com/se/kundservice/
Logga in: https://my.klarna.com/se/sv/login
Telefon: 08-120 120 10