Produkten har blivit tillagd i varukorgen

 SVERIGES LÄGSTA PRISER       HÖG KVALITET       HANDLA IDAG, BETALA SENARE       SNABB LEVERANS (1-2 DAGAR)       FRIA RETURER       KVALITETSGARANTI       OBEGRÄNSAT ÖPPET KÖP

REKLAMATION


Inom 30 dagar efter köpet

Vi garanterar att håret ska vara av bra kvalitet i 30 dagar efter köpet. Om du upplever att hårets kvalitet försämrats så pass att du behöver ta ut det kan du skicka tillbaka det till oss och vi återbetalar då dig utan ytterligare frågor.

Detta ska uppfyllas för att reklamationen ska godkännas:

  • Det var mindre än 30 dagar sedan varan mottogs.

  • Hela varan är återsänd till oss, vi ersätter bara det vi mottar.

  • Håret får inte vara färgbehandlat (gäller även silverschampo och färgbomber) eller blekt, detta görs på egen risk och garantin förfaller då.

Vi ersätter inte fastsättningen av håret då det inte är vi som utför den, har du klagomål på insättningen ber vi dig kontakta din frisör. Däremot kan vi skicka ut ny tejp om håret ramlat ut, läs mer nedan under rubriken Tejpen fäster inte.


Mer än 30 dagar efter köpet

Om det har gått mer än 30 dagar sedan du mottog varan och du anser att varan är felaktig p.g.a. fabrikationsfel kan du skicka tillbaka den till oss och vi kommer då att analysera håret för att se att så är fallet. Bifoga då en full beskrivning av felet på varan. Om felet inte kan ses som ursprungligt kommer ersättning att utebli.


Så reklamerar du håret

  • Paketera varan väl i samma paket/påse som den kom i, alternativt använd egen förpackning (denna får inte vara större än emballaget håret kom i).

  • Skicka med orderbekräftelsen eller skriv ner uppgifterna på en lapp och skicka med i paketet.

  • Klistra på vår returetikett på paketet och lämna in det hos närmsta postombud, returen är då gratis. Saknar du returetikett kontaktar du vår kundtjänst så mejlar vi en etikett till dig.

  • Vi behöver att du skickar tillbaka håret en vecka efter att du kontaktat kundtjänst.

  • Återbetalningen sker på samma sätt som betalningen och Klarna skickar ett mejl så fort betalningen är uppdaterad.


Tejpen fäster inte

Den vanligaste anledningen till att håret ramlar ut är att man haft för mycket av sitt eget hår mellan tejpbitarna. De kan då inte fästa ordentligt mot varandra och då glider håret ur, speciellt när man duschar och det hamnar vatten mellan tejpbitarna.

Vi vill dock gärna kompensera dig för detta genom att skicka ut ny tejp till dig utan kostnad så att du kan fästa håret igen. Skicka ett mail till oss så skickar vi ut ny tejp. Vi kommer att skicka tejpen till adressen du uppgav vid beställningen och inom 24 h.


Gåva i kassan

  • Varor som du fått som gratis gåva då du nått upp till en viss summa kan inte reklameras och tillfaller dig utan reklamationsrätt eller garanti.

  • OBS! Vid retur då ej gratisvaran skickas tillbaka debiteras fullt pris för varan + frakt.